Omien tietojen päivittäminen jäsenrekisteriin
Saamme joka kevät useita yhteydenottoja mm. vääriin osoitteisiin menneistä laskuista tai että jäseninfo ei ole tavoittanut henkilöitä. Nämä ovat johtuneet lähes aina siitä, että jäsenrekisterissämme (Suuli) on edelleen paljon puutteita jäsenten yhteystiedoissa. Yleisimmät havaitut puutteet ovat puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kotiosoite. Nämä ovat meille elintärkeitä tietoja, koska ne ovat ainoa yhteydenpitomahdollisuus jäsenistöömme ja siksi pyydämme jäseniä tarkistamaan ja täydentämään mahdolliset puuttuvat omat jäsentiedot Suuliin:
-nimi
-syntymävuosi
-osoite
-puhelinnumero
-sähköposti
-veneesi merkki ja malli
Miten päivitän omat jäsentietoni?
Jäsenten velvollisuus on huolehtia, että omat tiedot löytyvät Suulissa ja ne ovat aina ajan tasalla.
Jokaisella jäsenellä on oma käyttäjätunnus eli Suuli-ID, jonka löydät viime jäsenmaksu -laskultasi (asiakastunnus = jäsennumerosi = Suuli-ID).
Kirjaudu osoitteeseen https://suuli.spv.fi/#/login
HUOM! Mikäli et ole käyttänyt ko. palvelua aikaisemmin, lähde liikkeelle "unohtuiko salasana?" -kohdasta. Jos et saa sähköpostiisi linkkiä, ilmoita siitä kerhon sähköpostiin (=syy on se, että Suulista puuttuu sähköpostiosoitteesi tai se on väärä).
Tässä tapauksessa laita meille viestiä ositteeseen info@venekerho.fi ja ilmoita sähköpostiosoitteesi, jonka jälkeen me lisäämme sen Suuliin ja pääset sen jälkeen luomaan itsellesi salasanan..
Mikäli yhteystietosi muuttuvat, muistathan päivittää ne myös Suuliin!
Ajantasaiset yhteystiedot Suulissa ovat erittäin tärkeitä laskutuksessa, tiedottamisessa ja mahdollisissa hätätilanteissa, jos veneesi joutuisi varkauden tai ilkivallan kohteeksi kotisatamassa. Tällöin on tärkeää, että saamme Sinuun yhteyden ja voimme yhdessä minimoida veneesi mahdolliset omaisuusvahingot.